Massey Ferguson, globalna marka należąca do AGCO (NYSE:AGCO), z radością ogłasza nowy wygląd swojego kultowego logo trzech trójkątów i nową tożsamość marki „Born to Farm”, aby uczcić 175. rocznicę powstania w 2022 roku.

Massey Ferguson oferuje rolnikom na całym świecie proste i niezawodne maszyny od momentu powstania, prawie 175 lat temu. Niewiele marek na całym świecie może pochwalić się tak trwałym wpływem w branży rolniczej. Massey Ferguson był naprawdę „Born to Farm”, powiedział Eric Hansotia, Chairman, President and Chief Executive Officer of AGCO Corporation.

Potrójny trójkąt Massey Ferguson - najbardziej rozpoznawalna ikona z 1958 r.

„Rok 2022 będzie ROKIEM nowej globalnej marki Massey Ferguson”, powiedział Francesco Murro, Massey Ferguson Vice President Global Marketing, Sales Enablement & Partnerships. „Myśleliśmy o nowym logo od czasu, gdy na targach Agritechnica 2019 zaprezentowaliśmy MF NEXT Concept. Nowa Era MF zaczęła nabierać kształtów wraz z premierą MF 8S w lipcu 2020 r., po której w ciągu ostatnich 18 miesięcy wprowadzono pełną linii produktów. W tym czasie, we wrześniu 2021 r. odbyło się również wydarzenie cyfrowe Born to Farm. Listopad to symboliczny miesiąc dla marki, przypadający dokładnie 63 lata po ogłoszeniu powstania jej i jej ikonicznego logo. Ponieważ w 2022 roku obchodzimy 175. rocznicę powstania pierwszego warsztatu sprzętu rolniczego Daniela Masseya, uznaliśmy, że jest to idealny moment na odświeżenie logo i jednocześnie wprowadzenie nowego, znaczącego motta.”

„Kształt potrójnego trójkąta to silny symbol, który uosabia Massey Ferguson od 1958 roku. Nasze nowe logo jest połączeniem naszego silnego dziedzictwa i współczesnych wartości marki. Trzy trójkąty zachodzą na siebie, symbolizując wzajemnie korzystne i trwałe relacje oraz zaufanie pomiędzy rolnikami, dealerami i marką”, dodał Murro.

„Pracując, jako jeden globalny zespół Massey Ferguson, dążymy do tego, aby działalność rolnicza była łatwiejsza, bardziej dochodowa i bardziej zrównoważona na całym świecie” mówi Alfredo Jobke, Director Marketing Global Massey Ferguson. „Chcemy użyć tego nowego logo, aby bardziej niż kiedykolwiek zaprosić rolników do stania się częścią rodziny Born to Farm Massey Ferguson. Skorzystaliśmy również z okazji, aby przejść do nowoczesnego, eleganckiego i płaskiego projektu, jednocześnie ożywiając logo poprzez interakcję trzech zazębiających się trójkątów. Narysowanie go jednym, solidnym i prostym gestem stwarza wrażenie ruchu. Płaski design bardzo dobrze odzwierciedla nasz obecny cyfrowy świat, pozwalając nam manipulować logo, aby ożywić je na naszych stronach internetowych, w aplikacjach na smartfony i smartwatche, a nawet na ekranach wewnątrz samych maszyn”.

„Nasze wrześniowe wydarzenie Born to Farm z 2021 roku było pierwszą okazją do promowania nowego logo i sloganu „Born to Farm”. Wspaniały odzew i niesamowity entuzjazm, z jakim się spotkaliśmy, zachęcił nas do tego, aby naprawdę pójść na całość. Nowe motto wyraża naszą unikalną propozycję wartości marki i wyróżnia Massey Ferguson na rynku oraz w społecznościach, które obsługujemy”, podsumował Murro.

 

AGCO (NYSE:AGCO) jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji maszyn rolniczych oraz technologii rolnictwa precyzyjnego. AGCO zapewnia klientom wartość dzięki zróżnicowanemu portfolio marek, w tym kluczowym markom, takim jak Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® i Valtra®. Pełna gama sprzętu i usług AGCO, oparta na rozwiązaniach dla inteligentnego rolnictwa Fuse®, pomaga rolnikom w zrównoważony sposób żywić nasz świat. Założona w 1990 r. firma AGCO z siedzibą w Duluth w stanie Georgia w USA osiągnęła w 2020 r. sprzedaż netto w wysokości 9,1 mld USD. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.AGCOcorp.com. Aby otrzymywać wiadomości firmowe, informacje i wydarzenia, śledź nas na Twitterze: @AGCOCorp. Aby uzyskać informacje finansowe na Twitterze, śledź hashtag #AGCOIR.