Infolinia pomocy technicznej dla użytkowników końcowych produktów Massey Ferguson dostępna przez całą dobę!

Aby znacznie przyspieszyć działania posprzedażowe Massey Ferguson uruchomił nową całodobową infolinię obsługi klienta w zakresie spraw dotyczących serwisu.

“Podkreślając nasze całkowite skupienie na kliencie, opracowaliśmy tę inicjatywę, aby jeszcze bardziej ulepszyć doświadczenia klientów z Massey Ferguson, wzmocnić naszą komunikację i kontakt z rolnikami oraz uzupełnić usługi już świadczone przez naszą sieć dealerską MF” – mówi Adam Dębski, lider zespołu wsparcia technicznego Massey Ferguson na terenie Polski.

Massey Ferguson wdrożył również AGCO Tech Connect – nowy dostosowany do potrzeb dealerów MF system wsparcia technicznego i zarządzania sprawami, mający na celu ograniczenie przestojów maszyny.

Nowa linia obsługi klienta umożliwia użytkownikom końcowym rozmowę z przedstawicielem serwisu MF przez całą dobę, 365 dni w roku. „Jeśli właściciele lub użytkownicy mają pytania związane z serwisem i nie mogą skontaktować się z lokalnym dealerem MF, mogą zadzwonić pod ten numer, a my upewnimy się, że otrzymają odpowiednią pomoc” – wyjaśnia Adam Dębski. „Wszystkie połączenia są monitorowane i kontrolowane, aby upewnić się, że zapytania zostały rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący klienta. Linia wsparcia zapewnia nam dodatkowy kanał do przechwytywania wszystkich zapytań serwisowych od użytkowników końcowych, pomagając w ten sposób ulepszyć nasze analizy oraz produkty, prowadzić szybkie diagnozy oraz rozwiązania spraw serwisowych.” Numer linii serwisowej obsługi klienta Massey Ferguson to: +48 61 662 55 55.

Wyczerpujące informacje na temat wsparcia posprzedażowego Massey Ferguson są dostępne na nowej, dedykowanej stronie internetowej poświęconej częściom i serwisowi: https://www.agcopartsandservice.com/eame/pl_PL/service/brands/massey-ferguson.html. Użytkownicy mogą wyszukiwać dealerów MF, uzyskiwać dostęp do katalogów części i broszur, pobrać aplikację Parts Books to GO ™, przeglądać akcesoria montowane przez dealerów i kupować markowe gadżety MF.

System wsparcia technicznego i zarzadzania sprawami dealera MF Tech Connect podnosi poprzeczkę w zakresie stosowania technologii interaktywnych do wspomagania przeglądów, napraw i konserwacji maszyn. Umożliwia serwisantom dealera szybkie i łatwe lokalizowanie informacji i przesyłanie uwag technicznych do Massey Ferguson za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. W razie potrzeby wsparcie techniczne może być udzielone bezpośrednio przez fabrykę MF serwisantowi w terenie. „Zastosowanie najnowszej technologii pozwala nam proaktywnie dostrzegać trendy w danych szybciej niż kiedykolwiek wcześniej i efektywnie przydzielać wsparcie terenowe” – komentuje Adam Dębski. „Ponadto pomaga nam ukierunkować szkolenia i wsparcie dealerów w określonych obszarach produktów. Dzięki Tech Connect rewolucjonizujemy rolę serwisantów dealerów MF i wprowadzamy warsztat w erę informacji cyfrowej”.

“Wdrożenie wszystkich tych nowych usług i udogodnień posprzedażowych jest częścią zobowiązania Massey Ferguson do umieszczenia klienta w centrum wszystkiego co robimy ” – dodaje. „Skupiamy się na zapewnieniu bezproblemowej podróży klienta w każdym punkcie kontaktu z Massey Ferguson i przez cały cykl życia każdej maszyny MF”.